Wednesday, June 12, 2013

Tvålcupcakes...

Sitrus/Kokostvålen har väl lagrats i cirka tre veckor nu och den verkar bli lyckad, så jag tänkte använda samma recept idag igen :) Idag ska det nämligen bli tvålcupcakes! Egentligen är sådana antagligen ganska opraktiska p.g.a sin form och dessutom är de ju bara söta tills man använder dem första gången, men jag vill nu ändå testa på att laga sådana :P Det är precis som när jag lagar vanliga cupcakes fast jag tycker att de blir för söta och är godare utan frosting...

Hur kan man stå emot så här söta saker? Bild från The Happy Housewife and her Soap Obsession)
Jag återkommer snart med resultatet... Får se vad det blir av det hela, knappast som på bilden i alla fall ;) Under tiden får ni gärna övertyga mig om att tvålcupcakes är praktiska ens på något sätt så att jag kan berättiga mitt tvållagande ;)

No comments:

Post a Comment