Sunday, July 14, 2013

För övrigt...

För övrigt kan jag meddela att jag antagligen har hittat "min" frisör nu. Jag har förstått att det är vanligt att man går till samma frisör år ut och år in, men själv har jag aldrig gjort så utan däremot har jag sällan gått till samma frisör mer än en gång.
När jag och M flyttade in i vår lägenhet och det visade sig att det fanns en frisörsalong i samma hus så tänkte jag att det skulle vara praktiskt att klippa sig där, men en gång fick den frisören klippa mitt hår och det räckte. Hon sa att hon förstod vad jag menade men det gjorde hon verkligen inte ;).
Nå, på våren klippte jag mig i ett köpcenter nära oss och blev faktiskt nöjd vilket är relativt ovanligt. Dessutom föll det mig i smaken att frisören inte talade så mycket med mig under klippningen, osocial som jag är ;) Jag tänkte att jag skulle klippa mig där också i fortsättningen. Hur som helst så öppnade det under den här veckan en nya frisörsalong i vårt hus. Gissa vem som jobbar där?!?! Frisören som klippte mig i köpcentret. Ibland har man tur! :)

2 comments:

  1. Jag råkade faktiskt också hitta en bra (och billig! :D) frissa häromdan typ 300 meter från mig. Mycket bra! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inte illa :)Jag funderar lite över hur det kan löna sig med en massa frissor överallt.... Bara i vårt hus finns det två och sen en till på andra sidan gatan och flera på andra sidan av stationen....

      Delete